Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Ny vecka...

Av nannasblogg - 23 januari 2012 07:02

....snön har bara vräkt ner i helgen så nu börjar de likna vinter men visst börjar de märkas att de är ljusare längre tid på eftermiddan nu? Tror vintern kommer att kännas kortare nu när vi sluppit dom riktigt stora snömängderna, inget jag saknar direkt...huua. Ja, vad har hänt i helgen då? I lördags blev de en spontan lunch i Mölnvik med Mari och Emilia, alltid lika spännande o se hur Ella "sköter" sig utanför hemmet. Vi är ju som inte vana o röra oss ute..de var första gången vi satt t e x på ett café, men de gick hur bra som helst..hon sov i babyskyddet hela tiden...


Annars så flyter dagarna på...njuter av varje dag tillsammans med vår lilllskrutt. Vi brukar vila tillsammans på eftermiddan o då brukar de se ut såhär :) Hon är otroligt söt när hon trycker sin näsa mot min o villl alltid ligga så nära med ansiktet..kanske därför hon är så förtjust i snuttefilt?!

 

....när jag får tiden över d v s när hon sover då passar jag på att kämpa vidare med en fotobok på Photobox. Den handlar om när hon föddes och tiden på sjukhus. Vi tycker de är viktigt att hon får ta del av allt sen när hon blir stor..den blir riktigt bra om jag själv får säga :) men jösses vad de tar TID! De går ju o jobba hur mycke som helst med layout etc. men jag orkar helt enkelt inte utan gör den rätt så "standard"...huvudsaken att bilderna finns med o lite text.


I veckan har vi inget bokat, tänkte nog försöka ta mig till babysången ändå någon dag...är dock inte sådär jätte förtjust i bilkörning nu när de är såhär halt men de går ju o åka buss. På fredag får vi besök av syrran som stannar över helgen, äntligen!

    

 
 
Ingen bild

Mari

23 januari 2012 09:28

sååå fint bilde, sä söte dere er!!!!!!!!!!!!!!!! må også få tatt bilder an meg og emilia sammen...når våre matchande mysdresser kommer;-) ella skötte sig nog bettre enn emilia på cafeet.....

 
Ingen bild

Erika

23 januari 2012 20:12

Nå men så söta... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards