Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Träningsvärk...

Av nannasblogg - 17 januari 2012 07:00

....såhär slut var jag igår eftermiddag...varför undrar ni kanske? Jo, Mari från "mammagruppen" tog med mig på sin dagliga promenadrunda med hund o vagn, de visade sig vara värsta skogspromenaden :) phuu..jag har nog betydligt sämre kondition än du Mari..försökte hålla igen o inte flåsa allt för mycke...kroppen fick nog en smärre chock för de känns idag kan jag säga, är ju ett år sen jag "tränade"...sen är de tur att min vagn har typ traktordäck..

....himla skönt var de iallafall o få frisk luft...Ella sov så gott i vagnen...kanske inte undra på så som de skumpade :) hon var på så bra humör sen på eftermiddan så hon gillar nog utflykter o frisk luft! Dessutom tog vi vår premiär tur med buss..nåja, bara typ tre hållplatser men alltid nått.

 
 
Ingen bild

carina

17 januari 2012 09:03

alla barn gillar frisk luft. Dom brukar sova bättre och mår bättre. Precis som föräldrarna gör :-)
mer utflykter och promenader. Många föräldrar brukar låta sina barn sova ute i vagnen medan dom själva är inne. Kanske inte i flera minus dock.

 
Ingen bild

pia

17 januari 2012 11:02

kör nu några såna prommisar i veckan så är du i "beach form" innan påsk!!!!

 
Ingen bild

Mari

17 januari 2012 18:15

Hi hi, sorry Nanna;-) Hänger du med i morgon med? :-)

 
Ingen bild

nanna

19 januari 2012 06:48

Mari, de blev kladdkaka hos Susanne istället så att jag bara inte går ner för mycke :)

 
Ingen bild

Mari

19 januari 2012 08:45

Hoppas du hälsade alla kalorierna från mig (som var i skogen)! Då får vi ta en dubbelt så lång tur i morgon!!!! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards