Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Hej igen!

Av nannasblogg - 10 januari 2012 21:47

 

....tack för alla grattis o krya på hälsningar...nu är jag hemma igen o mår bra! Mamma tycker jag är så himla söt så hon bara pussar på mig heeeela tiden o de kan bli liiiiite jobbigt ibland. Nu längtar jag tills moster o mommo kommer på besök om några veckor.

 
 
Ingen bild

pia

11 januari 2012 18:38

och gissa om jag o mommo väntar?! tänk o få pussa på dom där gossiga kinderna.

 
Ingen bild

Sara

11 januari 2012 22:39

Åh, vilken start ni fått. Er söta lilla tjej verkar vara en glad kämpe men jag förstår att det måste värka i hjärtat av allt hon måste utsättas för. Jag hoppas att det varit nog med elände och att ni får tid att bara njuta av att vara en familj. Kram Sara

 
Ingen bild

Nanna

12 januari 2012 02:11

Hej Sara, kul att du kikar in här o lämnar kommentar oxå, de gillas :) hörde att du går över till Nacka snart, äntligen blev de av tillslut! Kommer förbi där sen när vi fått va hemma ett tag o vilat.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards