Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Hej på er!

Av nannasblogg - 8 januari 2012 09:25

 

...idag fyller jag 2 månader o såhär glad är jag! 

 
 
Ingen bild

Mari

8 januari 2012 10:21

Grattis Ella, vad söt och rosa du er!!!!

 
Malla

Malla

8 januari 2012 10:48

Grattiskram till Ella! :)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bitti

8 januari 2012 12:31

Grattiskram till Ella på din 2-månadersdag! Och en stor kram till mamman och pappan! Tänker på er och det ni måst gå igenom! <3

 
Ingen bild

Erika

8 januari 2012 15:37

Så gullig! Styrkekramar till er! Å grattis såklart till lilla charmtrollet!

 
Ingen bild

pia

8 januari 2012 17:39

Många Grattis pussar till dig, Ella!

 
Ingen bild

Malin

8 januari 2012 20:31

Så söt! Hoppas ni får komma hem och slipper mer dåligheter så ni får komma in i vardagen igen. Man kan inte riktigt förstå hur en sån liten kan klara av så mkt. Så har Ella världens bästa föräldrar oxå :)
Kom att tänka på en annan grej om aktiviteter med dom små, vet inte om jag skrev dt tidigare, men jag läste i någon tidning eller hörde av någon att de 5 första mån behöver man inte göra så mkt utan bara finnas där och va nära sin bebis, dt räcker gott och väl med mamma och pappa. Sen kommer jag inte ihåg varför, men dt var något med utvecklingen efter 6 mån.
Kram på er!

 
Ingen bild

carina

9 januari 2012 12:01

jättesöt tjej! Hoppas ni får komma hem och vara hemma resten av detta år!

 
Ingen bild

malin

9 januari 2012 20:54

hittade en fleeceoverall i strl 68 som är ljusgrå. Hör av dig om nibehöver så kan ni få den. Kram

 
Ingen bild

Nanna

11 januari 2012 02:15

Malin, om du inte behöver den själv? Tack, gärna isåfall, har bara upp till Stl 62, kom förbi när du har tid o ork för de är väl dags snart? Stor o tung mage antar jag :)

 
Ingen bild

Malin

11 januari 2012 12:49

Men då kan jag komma förbi någon dag i början på nästa vecka. Jag tar bilen :) senaste tillväxt ul visade att bebisen vägde lite över 3 kg och då var dt 1mån och 4 dag kvar till beräknat datum. Så nu har vi bestämt planerat snitt. Vet ju inte hur mkt han växer :/ kram så länge

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards