Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

Kanske ny ögonfärg?

Av nannasblogg - 2 augusti 2011 12:20

...äntligen har de kommit färgade linser även för en sån som jag som har väldigt mycke brytningsfel...så nu har jag vart till optikern o gjort en rutinkoll o just nu provar jag ett nytt märke på linser som går att färga så om ca. 2 veckor ska jag tillbaka o testa olika färger, kul! Vilken färg skulle man ta?


(Bilden hämtad från google)


Det ska inte vara sådär lite färg så att de just syns, utan ordentligt, men inte heller så att man ser ut som en alien  :) Ska definitivt testa bruna!

 
 
Stefan

Stefan

2 augusti 2011 14:15

Hej Nanna

Grattis till de nya möjligheterna för dig. Färgade linser är otroligt populärt och det finns många färger att välja mellan.

Vill bara skicka med ett litet tips sedan när du är redo att köpa linser. Missa inte att jämföra din optikers priser med nätbutikerna, det är stot chans att du hittar samma lins för en betydligt billiga peng och med snabbare leveranstid.

Prisexempel på färgade linser med styrka:

Expression accents 89 kr
http://www.lensia.se/linser/expressions-accents,-1-stbox.php

Freshlook 1-day color 110 kr
http://www.lensia.se/linser/freshlook-one-day-color,-10-stbox.php

Lycka till med ditt återbesök och med din nya ögonfärg!
/Stefan

http://www.lensia.se

 
Ingen bild

malla

2 augusti 2011 20:55

:-) trodde färgade linser var gammalt :-) jag hade knallblå för hundra.år sen :-) det va iof rätt kul...hihi

 
Erika

Erika

3 augusti 2011 08:53

Ja jag trodde åxå att det var ute med färgade. Men vad vet jag? Uppenbarligen iiiiiiiingenting =) Syrrans dotter har haft färgade i flera år. Hon har blågråa ögon i vanliga fall, men har bruna linser. Ser "normalt" ut =)

http://erran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

nanna

3 augusti 2011 10:31

Nä, ute är de nog inte..de är väl som med löshår o annat "fejk", alltid "inne" för alla som tillhör den fåfänga skaran av människor :)

 
Ingen bild

Jenny

5 augusti 2011 20:29

Satsa på de blå! De är coolast!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards