Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Glada vappen på er!

Av nannasblogg - 30 april 2011 10:02

...vädret ser ut o bli perfekt för alla brasor ikväll. C är redan ute o jobbar på huset, själv steg jag upp precis...sov klockan runt som vanligt, måste väl ta tag i tvättkorgen som svämmar över, var visst någon som klagade på att de inte finns några rena strumpor kvar. Igår såg jag dom första ungdomarna med studentmössor, nu börjar det väl bli dags för alla lastbilsflak som snurrar runt på stan...ett bra tecken på att sommaren är snart här.


Studentfirande blir det även i år för min del, Jonathan, syrrans äldsta grabb, tar studenten den 10 juni så då åker jag på en norrlandstur till lule o happis, ser verkligen fram emot en veckas semester i juni...innan den riktiga semestern börjar i juli :) annars så har vi inga andra semesterplaner, besök uppifrån blir det såklart som vanligt...men som sagt just sommartiden är ju den bästa här ute så det finns som inget behov av att åka någonstans, däremot under vintertid skulle man gärna åka bort någon månad.


Vad gör ni ikväll? Vi åker till C:s syrra o firar hennes 37 årsdag o brasa blir det säkert oxå.



 
 
Ingen bild

Malin

30 april 2011 11:14

Vi går ned till brasan vid klubbhuset. Hälsa grattis till Therese och ha en trevlig Valborg!

 
Ingen bild

Nanna

30 april 2011 11:56

Nästa valborg ska jag oxå ta mig dit :)

 
Ingen bild

Malin

2 maj 2011 14:36

Det tycker jag! Trevlig är det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards