Direktlänk till inlägg 10 april 2011

En helg...

Av nannasblogg - 10 april 2011 18:18

...då jag fått en hel del gjort bl a städat lillstugan, packat ner vinterkläder o andra saker o ställt upp på vinden...några säckar kläder blev de även till Erikshjälpen, städat inomhus o sist men inte minst deklarerat idag, tror att jag lyckades t o m fixa försäljningen av bostadsrätten helt själv utan hjälp. Till veckan blir de stiltje i bygget, C ska nämligen in på operation imorn, han har ett gammalt magbråck som han fått besvär med nu på äldre dar men nu så ska de fixas till o de innebär sängläge några dagar.


Soligt o fint har vi haft idag, drog fram trädgårdsmöblerna, eller bordet har visst stått ute hela vintern, så egentligen tog jag bara fram fyra stolar, solade en stund oxå men de kändes inte som att solen tog nått...lika blek fortfarande, skulle helt klart behöva en helrenovering d v s ansiktsbehandling, hårfärg, manikyr, pedikyr o ny garderob...får som aldrig något gjort under veckan, tänker hela tiden att "imorn ska jag ringa o boka" sen går de en dag till o en till osv....o veckorna bara går, någon annan som känner igen sig?  

 
 
Ingen bild

carina

11 april 2011 09:08

Du har verkligen varit flitig den här helgen! Måste kännas jätteskönt att ha fixat och donat så mycket!

 
Ingen bild

pia

14 april 2011 08:40

hello! hur har det gått för din gubbe i måndags?? är han dålig nu?
släng inga kläder, kanske jag kan ärva?!?
här har det oxå varit super fint väder, har t.o.m tagit fram cykeln...
ses snart

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards