Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Ett sorgligt besked idag...

Av nannasblogg - 23 november 2010 19:29

....en av C:s vän har gått bort i cancer....han orkade inte längre kämpa emot,

han har bloggat om sin sjukdom in de sista http://ratty.blogg.se/index.html .....rubriken på de sista inlägget är så fin Himlen har fått en ängel....



...jag som tänkte beklaga mig över min förkylning o att min bil är på verkstan o beräknas kosta 10-11 000 kr o fixa, men man får som ett annat perspektiv på saker o ting, eller hur?



 
 
Ingen bild

Erika

23 november 2010 20:38

Så sorgligt. Var in på hans blogg å tårarna bara forsar. Kommer så klart att tänka på vår lille kompis å vad han går igenom nu. Ovissheten om hur det ska gå för honom... Å ja, det är precis som du skrev Nanna, man får som perspektiv på saker å ting när man hör/läser om såna här saker...

 
Ingen bild

Nanna

23 november 2010 20:49

Jag klarar inte av o läsa så många inlägg, de blir bara sorgligare ju längre man läser o alla länkar från hans blogg till personer i liknande situation...så himla sorgligt, två små barn oxå...

 
Camilla

Camilla

24 november 2010 11:12

Oj, det är ju han som du berättat om va? Jag som trodde att han var på bättringsvägen...Usch det är så hemskt med cancer, man vet aldrig vem som drabbas och hur det går.

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

24 november 2010 19:55

Ja de är han, nej de har hela tiden varit obotligt men han har klarat sig länge ändå 1,5 år..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards