Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Tonåringarna chillar....

Av nannasblogg - 7 november 2010 11:08

  

....i soffan efter en dag ute på stan...Oliver o Jonathan är riktiga hiphop killar som ni ser, mössan på t o m på natten   o ständigt uppkopplad på Iphone o dator...o jag som trodde jag var värst men inte de...t o m mamma Anne är värre än jag   Jag har haft en riktigt lugn helg, mer utvilad än någonsin, ätit dock lite för mycke gott så de får bli nya tag nästa vecka....i vanliga fall efter en helg är man ju mör i kroppen efter allt jobb med huset men nu har jag sluppit de tack vare besök...lite shopping har de blivit för min del mé, hittade ännu en poncho som jag inte kunde låta bli o köpa, i helt rätt blå färg o en velour dress i typ samma färg...plus en sjal oxå den i rätt färg (off white)...nu får de bli köpstopp tills mellandagsrean..förresten vi har funderat på att åka till Thailand i februari, vet att det är flera beresta läsare som läser min blogg så ge mig nu tips på vart och hur man ska resa dit..flygstol? charter? vart? flygbolag? hotell? etc...

 
 
Ingen bild

Anne

7 november 2010 17:29

Kul inlägg :) vi var visst lite uppslukade av cyberspace. Här är de vinter huga, betydligt behagligare temp hos dig:)

 
Ingen bild

Nanna

7 november 2010 18:28

Såg messet, huuua, såg kallt, inte avis!

 
camilla

camilla

7 november 2010 19:23

Klart ni ska till Thailand! Februari är perfekt, varm och härligt!!! Så länge ni håller er borta från de mest exploaterade och turistiga ställena så kan det inte bli fel, så sätt igång och surfa lite på drömställen och sen är det bara att boka!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Malla

Malla

7 november 2010 20:01

Ja jag skulle nog inte åka tillbaka till Phuket även om vi hade det HUR MYSIGT SOM HELST, men det var lite för turistigt!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anne

8 november 2010 19:09

Här kommer lite bloggar från dessa finns det länkar till flera andra roliga bloggar
www.fixaodona.se
www.kitchenbloom.se
www.isa.nu/blog/
www.perlan.org/

 
Malla

Malla

8 november 2010 20:54

Roliga länkar! gillade fixaodona! :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards