Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Första snön här 22 oktober....

Av nannasblogg - 23 oktober 2010 08:35

....o de snöade riktigt rejält igår morse o som vanligt blev de stopp i busstrafiken etc...samma sak varje år..nu får vi hoppas att allt smälter bort fort för de är inte okej o ha snö redan nu. I veckan började jag o träna igen o de fick bli World Class igen för jag fick tag i ett träningskort till bra pris..för mig blir de mest morgonträning som vanligt kl.6:00...tänkte börja bygga upp konditionen igen, började o springa lite smått på löpbandet i veckan..snacka om att konditionen är kass, kräk jobbigt efter 15 min...jag som brukar springa på ganska bra hastighet i 30 min   I och med träningskort så får jag inte bara bättre kondition utan även andra trevligheter på köpet som bl a bastu o fräscha duschar, vilket vi inte har hemma just nu o så inte minst så har jag en anledning o komma hemifrån från allt byggjobb   På måndag ska jag göra nått skoj! Jag ska äntligen få göra en färganalys..ja, ni vet vad de är, eller?..en person som provar ut vilka färger du passar i o ser om du är en vår, höst, vinter eller sommar o de hör till sen en färgkarta med tygprover i dom färgerna som är dina. Jag har tänkt göra de hur länge som helst...men som vanligt så har de aldrig blivit av..men nu på min nya arbetsplats visade de sig att en kollega hade en bekant som gjorde färganalyser o då slog jag till direkt! Jag misstänker att jag är vår..vilket är en av dom svårare färgerna..o de innebär att jag kommer aldrig o hitta några kläder o de i sin tur gör att jag sparar en massa pengar, bra va?!

 
 
Ingen bild

VP

24 oktober 2010 18:55

Jag gjorde en färganalys för nåt år sen och det var rätt spännande faktiskt. Det visade sig att jag var starkt vinter. Stämmer nog bra, för det är ju de färger jag helst trivs i. Skulle aldrig köpa något korallrosa t.ex

 
Ingen bild

nanna

24 oktober 2010 19:41

hej victoria kul att du kikar in här då o då ja följer dig på fb :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards