Direktlänk till inlägg 19 oktober 2010

Hon är ju så pysslig...

Av nannasblogg - 19 oktober 2010 20:38

...så hälfen vore nog...menar såklart den ljusa damen i Äntligen hemma på

TV 4..lampskärmar av gamla foton..jösses var får hon allt ifrån..jag har verkligen inget intresse av sånt, imponerad av dom som orkar hålla på o tillverka egna grejer (forfarande impad av Erran bloggarens fågelbad)..annars så händer de inget speciellt, regnet har öst ner idag o nu börjar de snart vara mörkt när man går hemifrån o ännu mörkare när man kommer hem..självklart har jag plockat fram min snygga reflexväst o jag ska även försöka tigga till mig den snygga pannlampan som C fick i julklapp..jag tycker att jag behöver den mer än han eftersom jag rör mig på vägarna här, de är såååå himla mörkt eller snarare helt svart! Mer än en gång har jag hållt på o cykla över ett rådjur..numera småsjunger jag hela vägen ner till bussen o försöker varna Bambi att jag är påväg..o förresten det finns inget mysigt med hösten, nä, tacka vet jag sommaren!  

 
 
Malla

Malla

19 oktober 2010 21:45

Har du ingen lampa på cykeln? :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

nanna

20 oktober 2010 06:00

här ute räcker de inte me en cykellampa :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards