Direktlänk till inlägg 15 oktober 2010

Åsså va de freda igen...

Av nannasblogg - 15 oktober 2010 21:35

..o veckans spindel tema har även drabbat oss, igår hade vi besök av en släkting till Camillas inneboende...huuuaaa..riktigt gigantisk o jag menar de verkligen, de är så att man blir alldeles kall o paralyserad...men här har vi alltid som sagt Raid spray på köksbänken..varför är man egentligen så himla rädd för ett sånt litet kryp, man är ju själv typ gigantisk i jämförelse?! I helgen blir de jobb hemma som vanligt...bl a ska trädgårdsmöblerna bort o partytältet ska rivas så nu får snön komma..ev. kommer plåtslagaren förbi o kollar vad som ska göra...tänk att de redan är mitten på oktober, är de fler än jag som tycker att hösten har gått fort? Något roligt som händer innan årets slut? Jo, två besök uppifrån...först Alla helgona helgen, då blir de fullt hus o sen även helgen den 19 nov. Ha en trevlig helg!!

 
 
Malla

Malla

16 oktober 2010 11:12

Usch jaaa ALLA pratar spindlar nu för tiden - kan det va så att dom börjar knalla in nu när det är kallt o göra sig hemmastadda inför vintern? huuu, bävar verkligen....lär ju snart oxå få känna på det...

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika

16 oktober 2010 11:39

Axel har en egen toarulle bredvid sin lilla potta på toan. Igår nådde han inte till rullen så jag fick ge den till honom... Å vad sitter på rullen om inte en spindel. Gud vad jag skrek! Å han började grina för att jag skrek så högt! Nä nu får vi sluta skriva om spindlar... Det här går inte! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards