Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Tonårslista

Av nannasblogg - 11 oktober 2010 18:49

DAGENS KLÄDER: Svarta byxor, orange/korall tunika, svart kavaj...
DAGENS FRISYR: Nytvättat o kammat o inte så mycke mer...
DAGENS SMINK: De vanliga..Lancome Concealer, Nivea foundation, Lancome löspuder, Maybelline expresse volume mascara, Make up store ögonskugga o kajal..

DAGENS PLANER: Knega hela dagen...
DAGENS BÄSTA: Kom iväg i tid från jobbet..
DAGENS ROLIGASTE: Spontan positiv feed-back av min rumskollega..
DAGENS TRÅKIGASTE: De som jag målade i lördags måste göras om på nytt..färgen har fått gula skiftningar..vet inte hur...morr..

DAGENS HUMÖR: Trött..svårt o sova i natt..vaken sen kl.3:00...kan inte skylla på fullmånen den här gången...
DAGENS FUNDERING: Om man skulle köpa ett träningskort..finns de ett gym nära Nacka forum?
DAGENS BEROENDE: Läsa mina favorit bloggar såklart :)
DAGENS SAKNAD: Definitivt varmare kläder...dags o ta fram Åre mössan..
DAGENS LÅT: Allt som Mix Megapol spelar från kl.6:30 till kl.8:00

DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: Såg slutet av Glamour, Förkväll o snart Biggest Looser....
DAGENS MÅSTEN: Finns de egentligen några måsten?
DAGENS MOTION: Cykeln till o från bussen...måste skärpa mig o ta tag i träningen igen..
DAGENS VÄDER: KALLT! Gillar INTE hösten..sommar året om ska de!
DAGENS GODIS: En liten bit mörk choklad...

 
 
Ingen bild

carina

12 oktober 2010 09:24

vad ambitiöst inlägg! :-)
liten bit choklad på en måndag...ajajaj tur att du cyklar till bussen då får du bort den biten! :-)

 
Malla

Malla

12 oktober 2010 20:31

nej nej, mörk choklad är braa när man kör GI! :o) en ruta i alla fall!

http://mallalitos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards