Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Konfererat...

Av nannasblogg - 7 oktober 2010 19:04

....vart på två dagars konferens i Nynäshamn på Utsikten (på bilden ser ni tavlor eller säger man konstverk från stället vi var på)..ätit en massa god mat o min fika ransons är fylld för flera månader framöver...o nej, GI och/eller LCHF har jag inte ägnat en tanke  stället heter ju utsikten o ligger väldigt fint nästan vid hamnen i Nynäshamn...men tyvärr hade jag inte turen o få den bästa utsikten från mitt rum...

  

...men ett mysigt rum i allafall  med en minibar med ett gott vin..... ...o precis när jag skulle ta ett glas o piffa till mig innan middag fick jag beskedet att herr och fru Kahn blivit husägare, ett stort grattis till er! Jätte fint och fräscht hus, där kommer ni o trivas! 

Vi gjorde faktiskt lite nytta oxå under dagarna, inte bara mat o fika..bl a olika gruppövningar...en där vi fick en papperslapp som fästes på ryggen o så fick vi gå runt o skriva på varandras lappar positiva komplimanger..har faktiskt gjort övningen med barn o vuxna i skolan, väldigt uppskattad av både stora o små! Här ser ni vad som stod på min lapp...hjälpsam, kunnig, en doer, kompetent, sunt förnuft, Ett äss!, tillgänglig, effektiv, strukturerad, pedagogisk..

       

  ...visst har jag snälla kollegor?! På tal om snälla...har en sambo som oxå kan visa den sidan ibland...i tisdags när jag kom hem så fanns de rosa post-it lappar med PUSS på måååånga ställen i huset...

          

...de ni, de är romantica på hög nivå på landet   

 
 
Camilla

Camilla

7 oktober 2010 21:25

Gud vad gulligt med de rosa lapparna - jag måste berätta för Sebbe för jag får minsann aldrig några rosa lappar. Mer romantik åt folket!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Malla

Malla

7 oktober 2010 22:59

Hehe ja det va riktigt romantiskt av Classe!

Tack för grattiset! ja ska bli kul o se om området passar oss, men du hade ju bara positivt att säga så det känns ju skönt! :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Malla

Malla

7 oktober 2010 23:00

Attans sjyssta kommentarer från kollegorna oxå!!! härligt!!!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Erika

8 oktober 2010 06:42

Men vilken gullig Classe du har! Vilken charmörskurs har han gått på? Ska genast skicka dit Rille! =)
Å de där kommentarerna från kollegorna stämmer säkert väldigt bra. Tycker mig känna igen mycket från pluggtiden som jag kan instämma i!

 
Ingen bild

carina

9 oktober 2010 15:47

den övningen har jag aldrig hört talas om men ska verkligen försöka komma ihåg i framtiden.
Vilken härlig bootst för dig den här veckan både självförtroendet och romansen!!!

Aldrig fel med massa romantik...överraskande blir ännu mer spännande!

 
Ingen bild

Jenny

10 oktober 2010 22:00

Vilken romantisk karl du har flyttat ihop med!

Bra övning! Kanske vore något för våra planeringsdagar... Jag stämmer in i lovsången!

 
Ingen bild

nanna

11 oktober 2010 07:07

tack, jenny o erika! Jo min sambo har sina ljusa stunder :)

 
Ingen bild

Elisabeth Schmidt

2 december 2010 18:22

Hej Nanna

Kul och höra att du tyckte om Utsikten Meetings.
Hör av dig nästa gång så ska vi fixa underbar utsikt över havet.

Välkommen tillbaka

Elisabeth Schmidt
Utsikten Meetings

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards