Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

Blommigt är de,,,

Av nannasblogg - 30 maj 2010 18:31

       

Äppel och päronträden blommar för fullt här hos oss...måste bara visa hur fint de är! Idag har de vart strålande sol, målat ett sista varv på husgavlarna, åter igen upp på dom där hemska byggställningar som jag avskyr o stå på, usch...nu är de förhoppningsvis slut me de o vi kan riva ner dom...dessutom va vi båda lite yra i mössan efter gårdagens bröllop så de gällde o inte titta ner för mycke...på tal om bröllop så fick dom äntligen tillslut varandra Herr o Fru Malmborg, allt flöt på bra t o m solen tittade fram precis när vigseln skulle börja o båda sa "ja" på rätt ställe o ingen hade något att invända   massor me god mat o världens godaste bröllopstårta! Jösses, de va verkligen den godaste tårta jag någonsin ätit o de mesta har jag smakat på som sagt, gottegrisen här jag vet...de va en hallonmousse tårta med vit choklad...mmmm...bilder på brudparet vill jag inte lägga ut förrän jag fått de godkänt av Fru Malmborg o jag tycker hon får visa de först om hon vill på sin blogg...men ett litet smakprov får ni se här på brudbuketten o ringen, fick till en sån bra bild vid middagen, min bordskavaljer visade sig va kunnig inom foto så jag gick en del tips   

  

 
 
Malla

Malla

31 maj 2010 10:58

ja guud va fint det blommar hos er!!!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pia

31 maj 2010 16:26

Vilken SNYGG ring! precis i min smak....men tyvärr får jag aldrig en sådan på mitt finger...
(kanske om jag byter gubbe, hihihi)
Har ni alla dom fina blommorna på eran tomt, eller??

 
Ingen bild

Nanna

31 maj 2010 20:02

Japp, alla bilder är tagna här på tomten...du får väl ta o fria själv så du får en ring :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards