Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Inne o utedag + en knytis...

Av nannasblogg - 23 maj 2010 17:58

Regn o åska har vi haft idag så jag har hållt mig inomhus o fixat lite bl a packat ner vinter kläderna, tyckte de va dags nu...vet ni va jag gjorde mer? jo jag bokade flygbiljett upp över midsommarhelgen, inget jag planerat direkt men  eftersom de visade sig att C ändå kommer o jobba så då kan jag lika åka upp....billigt blev de oxå, tur o retur för 800 kr, tänk att de kostar ungefär samma som taxi från stan hit   åker den 23 juni o hem tidigt på måndag morgon 28:e så de bli o åka direkt till jobbet. Igår däremot hade vi strålande   så de fick bli en premiärtur me gräsklipparen o annat småfix på tomten. I fredags hade Malin bjudit in oss på knytis o de blev såååå mycke mat så gissa om vi blev mätta! Vi drog några låtar på singstar oxå...eller de va mest jag o Malin som sjöng o de lät väl sådär...PS3:an spelar nämligen in varje gång man sjunger, ni skulle ha hört hur de lät när vi klämde i på höjningen av refrängen till "Hero" med Charlotte Perelli...jösses...Christer Björkman kommer nog aldrig kontakta oss de kan jag lova...

 
 
Ingen bild

Malla

23 maj 2010 22:25

hehe nä han lär nog inte ringa men hört måste han ju gjort i alla fall så högt som vi hade på!! ;o)

 
Ingen bild

Camilla

24 maj 2010 09:19

Hur kom det sig att Helén inte sjöng?? Trodde du skulle vara klistrad vid micken? :-)? Eller, har du lagt sången på hyllan??

 
Malla

Malla

24 maj 2010 09:34

tror hon kände pressen, Nanna o jag sjöng så himla vackert!!! ;o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pia

24 maj 2010 17:17

va pinsamt och lyssna på sin egen sång/röst....huua

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards