Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Oväntat besök...

Av nannasblogg - 3 maj 2010 21:37

....en långväga gäst dök upp idag hos oss   nämligen farsan som inte vart många mil söder om Haparanda dom senaste 30 åren, första gången han hälsar på här i Sthlm o jag har ändå bott här i 9 år till sommaren så de va väl på tiden, nu råkar han ju komma mitt i husbygget så de blir ingen semester, nä då...en lång "att fixa" lista har jag minsann gjort färdigt. Jag tog några dagar ledigt i veckan för o styra upp de hela så nu ska de bli lite gjort här!

 
 
Ingen bild

pia

4 maj 2010 08:34

Lycka Till med din långa lista! Kör hårt med "pappsen".

 
Camilla

Camilla

4 maj 2010 10:05

Det är alltid trevligt med oväntat besök från norr! Och jag brukar också ha en lång lista med fixargrejer när pappa dyker upp (ytterligare en norrlänning som inte rör på sig i onödan, men ett besök per sommar brukar han göra i alla fall:-)).

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

carina

4 maj 2010 14:06

Men nu vet du hur du lockar ner pappa till stan ... ett husbygge och en lång fixar-lista :-)

sätt gärna in lite bilder så vi får se hur det går.

 
Ingen bild

Erika

4 maj 2010 20:25

Kom ihåg att låta honom vila åxå! Annars kanske det dröjer 30 år igen innan har rör på sig... =)

 
Ingen bild

Anne

6 maj 2010 21:07

Hur går de farsgubben? Kör ni hårt
med honom? Har fått en iPhone i dag så jag testar att skriva inlägg från den.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards