Direktlänk till inlägg 21 december 2009

Årets kortaste dag...

Av nannasblogg - 21 december 2009 21:00

...idag, med andra ord nu blir det ljusare igen...ganska svårt att tro när man tittar ut genom fönstret o knappt kan se vägen o de är ju sååååå kallt här...men de gäller o va positiv, snart är våren här   ..knappt två dagar kvar till jul, har ni stressat runt i julhandeln? Själv har jag handlat en del på nätet, vilket är mycket smidigare så slipper man gå runt o leta efter saker o svettas i långa köer, så de mesta är färdigt..en dag jobb kvar sen ska de bli så skönt med ledigt några dagar, ångrar att jag inte tog fler dagar...brukar alltid va efterklok när de gäller ledighet, har så svårt för att planera semester så långt i förväg..lär mig aldrig..fick höra att de är snöstorm uppe i norr o flyget hade visst fått landa i Skellefteå, så vi får se om vi blir kvar i Skellefte till julafton   

 
 
Camilla

Camilla

22 december 2009 09:39

Jag är också lite nervös inför flyget imorgon, tänk om det är värsta snöovädret. För ett par år sen när syrran med familj flög från Stockhon till Luleå dagen före julafton så fick planet landa i finska Åbo?? Och först lät det som att de var tvungna att övernatta i Åbo men sen så klarnade vädret upp och de kunde flyga vidare till Luleå.

Synd bara att ni flyger två timmar efter oss, jag hade sett fram emot att träffas på Arlanda! Ha en bra jul hur som helst :-))!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

carina

22 december 2009 12:42

ha så himla härligt däruppe i norr!!!
själv är jag ledig dessa dagar innan. superskönt att bara strosa omkring och göra lite grann, slappa etc.

hoppas ni får en härlig jul!!

 
Ingen bild

Nanna

22 december 2009 20:48

God jul på er oxå! Ja, Camilla de hade vart kul o ses på Arlanda, men jag har ju lovat ta bilen ut till er efter julhelgerna..hjälp :)..bara måste börja köra längre än till Mölnvik...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards