Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Äntligen helg!

Av nannasblogg - 4 december 2009 21:07

Efterlängtad fredag kan jag säga...vilken vecka de har varit, känner mig såhär just nu  så mycke på jobbet så jag har t o m försummat min träning, har inte vart en enda gång på gymet i veckan och de är inte bra...men nästa vecka är de bara jag tar nya tag   Ensam hemma i kväll, roar mig med att se på Skvalan på SVT1, Shakira och Dolph Lundgren är gäster idag, läste att Dolph skulle vara programledare för Melodifestivalen nästa år...intressant..har värmt lite glögg, en ny smak den här gången, Dufvenkrooks original, sådär smakar den...men ooooo vill se Idol   nästa vecka är de väl final? Då måste jag våldsgästa någon på fredag kl.20:00 om inte parabolen har kommit upp, vilket inte ser ut som att den gör den närmaste tiden. Bygget flyter på bra nu..den nya delen har nu helt täta väggar och t o m golvet på övervåningen är på plats..fönster leveranser kom också i veckan. Vi börjar väl se så smått ett slut på snickarnas jobb nu, men tro inte att de är färdigt än..o nej, inte på långa vägar   De är några som har efterfrågat uppdatering av bilder av bygget men jag har tyvärr inte kunnat ta några eftersom de är becksvart när jag åker iväg på morgonen och desamma på kvällen.Vad har ni för helgplaner? Jag känner mest för att sova just nu, annars så blir de nog som vanligt jobb med bygget..inte för att jag direkt bygger, plockar och städar mest på tomten...

 
 
Ingen bild

Erika

5 december 2009 08:43

Här blir det 5-årskalas för Arvid mitt på dagen. Ikväll ska jag å Rickard på inflyttningsfest hos några kompisar här i byn. Det är våra planer! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards