Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Kanske förkylning på gång..

Av nannasblogg - 28 november 2009 10:24

Kände mig helt sänkt igår hela dan, sådär trött så att man nästan inte orkar gå..nyser med jämna mellan rum..har sovit säkert tio timmar och drömt massor, men jag kämpar emot och skjuter på bakterierna med Echinagard droppar förresten vilka roliga smileys de finns här på sidan nu...

Idag ska de snickras här, C får hjälp av kusinen sin, de ska spikas upp ytterpanel (eller va de heter) brädorna som jag målade då för ett tag sen, nu börjar man verkligen se hur den nya delen kommer att se ut..nästa vecka kommer alla fönster, tiden går så fort! V.49 kändes som sååå långt borta när vi gjorde beställningen...själv ska jag klippa mig idag, beställde tid till en ny salong som öppnat här på Värmdö, Adners Salonger, ligger bakom Rusta, hoppas på att äntligen få en klippning som jag trivs med, har känt mig sådär nöjd efter alla dom senaste klippningar..men de kan ju bero på att jag alltid väntar in i de sista och sen tar första bästa salong med ledig tid,..Trevlig helg!

 
 
Ingen bild

Malla

28 november 2009 10:51

Dax för lite bilder på bygget tycker jag!! ;o)
lycka till m klippningen!

 
Ingen bild

Erika

28 november 2009 11:51

Hoppas du lyckas skjuta bort förkylningen! =) Ja sätt inte lite bilder på bygget nu! Kul att se hur det utvecklas!

 
Camilla

Camilla

28 november 2009 20:25

Sätt även in bild på nya frisyren!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards