Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Sommarbilder....

Av nannasblogg - 20 november 2009 21:29

  

  

...för att få mer energi i höstmörkret, bara fem månader kvar tills våren är här...nåja, de är långt till våren men betydligt närmare till helgen, sååå skönt med fredag! Är de någon annan som känner att veckorna bara rusar iväg nu? Första advent nästa helg..fast någon julkänsla lär man inte få i de här varma och regniga vädret, kanske till jul när vi åker upp till Lule, dessutom blir de roligt med en bebis till jul..blir ju moster igen vilken dag som helst nu..

Sitter uppkrupen i soffan med en ullpläd, som förresten luktar konstigt, ska de va så när de är ull i?...känt mig frusen hela kvällen men de ordnade sig snabbt med lite glögg Glad...har förresten fått besked angående min lägenhet i Bromma, den är nu prissatt för ombildning till bostadsrätt. Stockholmshem har gett ett pris på lägenheterna, ca.23500 kr/kvm) vilket skulle innebära ca.950 000 kr för min lägenhet. Jag tyckte de var ett ganska högt pris, speciellt för min lägenhet eftersom den är 39 kvm, saknar balkong och behöver fixas till innan försäljning och eftersom min ambition skulle isåfall vara att sälja den inom några månader så vet jag inte om man skulle tjäna så många kronor...

Nu ska jag fortsätta titta på alla bra fredags program på SVT 1 och 2 Rynkar på näsan börjar bli smått less på "Vem vet mest?" och "Dobidoo" repriserna...

 
 
Camilla

Camilla

21 november 2009 11:40

Ja, sommarbilder livar upp tillvaron. Men idag lyser solen - kors i taket. Det var väl typ tre veckor sen sist så idag måste man ju passa på att vara ute :-)!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

21 november 2009 22:45

ja blev lite inspirerad av dina glada bilder på flisan, har ju inga barnbilder som kan lysa upp höstmörkret så ja fick ta till egna sommarbilder...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards