Alla inlägg under juni 2009

Av nannasblogg - 6 juni 2009 22:28

Sveriges nationaldag...har nog aldrig firat de, tänk vilken skillnad de är mot Norge som verkligen firar de ordentligt..kom hem sent igår efter konserten och steg upp tidigt idag, åkte till Nacka Forum och strosade, är i akut behov av sommar skor men hittade bara ett par foppa tofflot som jag kan ha på tomten..dom ser ut som jordgubbsglass säger C :) lägger in bilder imorn, sen ett par shorts till C. ...

De var KALLT på Bruce konserten igår, vi träffades först på Scandic Park på Karlavägen, där var förresten svenska fotbollslandslaget, Henke Larsson såg jag :) de ni! Nästan lika bra som att se Bruce på Stadion..han var riktigt bra, men tyvärr inte så många låtar som jag kände igen, alltid roligare när man känner igen låtar, min favorit var iallafall " Hungry heart", upptäckte idag att C har flera Bruce skivor så nu ska jag lägga över låtar till min telefon..

Av nannasblogg - 4 juni 2009 22:04

Nu ska de bli blonda slingor igen, sitter här med färgen i fortfarande så jag kan inte säga hur resultatet har blivit..hoppas jag inte blir Haninge blond iallafall, de är inte snyggt!! I värsta fall får jag besöka frissan...

Köpte en brun-utan-sol från Dior idag, har fått en sån åldersnojja ser alla rynkor som blir bara fler och fler av allt solande, ska försöka undvika de speciellt ansiktet, den här har fått bra i tester...

http://soderfin.se/christiandiorselftannershimmeringforface-p-1963.html?osCsid=fd18df1ee633bdec2481ceab7fdd3d91 

Av nannasblogg - 3 juni 2009 21:41

Alltså de VAR fina blåa blommor i den här men de ser ut att vi har haft besök av Bambi som vågat sig ända fram till köksfönstret och mumsat i sig nästan alla blommor, dessutom har den gått upp på den lilla trappan som finns framför, snacka om att man skulle bli förvånad om de var ett stort Bambi huvud som stirrade in genom fönstret på morgonen...nej, de blir inga fler blommor för min del, kanske tar och plantera kryddor i krukor.

På fredag blir de konsert, Bruce Springsteen på Stadion, kan typ en låt med han "Born in the USA" :) eller visst var de han som sjöng den? De blir lite förfest och då hoppas jag att Malin eller Carina har laddat med fler låtar så jag kan sjunga med sen, hoppas de blir bättre väder än de ser ut som enligt väderleksrapporten...



Av nannasblogg - 2 juni 2009 21:24

Storhandlat på Coop idag efter jobbet, kände mig riktigt vuxen, har t o m börjat köpa storpack och fryser in mat, ja kära nån vad man samlar vuxenpoäng numera. Stegtävlingen är inne i sitt slutskede, bara 5 dagar kvar, ligger fortfarande på andra plats men måste säga att jag har tappat fart lite, beror på bl a på vädret som är så trist just nu, flytten och sen så får jag väl skylla på min fot som krånglar men ska kämpa för att hålla silverplatsen ända in i mål :) Igår var jag hos en kollega på vinprovning och visning av "Herbalifes" ansiktsprodukter, dom har inte bara drycker och piller för viktnedgång utan även en hel del krämer etc. Vi fick göra en rengöring och prova olika produkter,fastnade för en fuktighetsmask som jag bara var tvungen att ha. Kul med vinprovning, har aldrig varit på de, vi fick smaka på 4 olika importerade Italienska viner som finns endast som beställningsvara på Systemet, men vi glömde bort att man ska visst inte svälja allt så de kvällen blev bara roligare för varje timme som gick...

Ovido - Quiz & Flashcards