Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

SPA i Bromma......

Av nannasblogg - 28 mars 2009 20:15

Efter en hel dag på stan tyckte syrran att de var skönt me ett bad :)...vi är helt slut efter 5 timmars strosande, de känns att man börjar bli gammal...behöver verkligen köpa nya vårkläder men hittade tyvärr inget, beror kanske på att jag inte vet inte vad jag vill ha....

Gjorde thaimat när vi kom hem (äggnudlar, en burk kokosmjölk, en påse av kryddan green curry, stekt paprika + körsbärstomater), lite väl starkt blev de! Nu ska ja ta itu me efterrrätten, de blir jordgubbar, kesella med smält vit choklad...sen blir de en lugn kväll me Robinson...


 
 
Ingen bild

Sandra

29 mars 2009 08:09

Det låter som att du haft en supermysig helg Nanna! Själv har jag legat hemma sjuk :( Kramis!

 
Camilla

Camilla

29 mars 2009 17:07

Vilken underbar bild - din syrra ser verkligen ut att njuta av Bromma SPA :-))!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards