Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Morgonstund har guld i mund..

Av nannasblogg - 28 mars 2009 07:33

Nu har jag allt slarvat med blogg skrivandet, är ju flera dagar sen jag skrev senast, funderar på att skaffa mobilt bredband för då kan jag både blogga o surfa på bussen påväg ut till stugan..hihii...

Biofilmen i torsdags "Shopoholics bekännelser" va helt okej, rolig o lättsam, men man måste nog ha läst boken för att tycka om filmen, efteråt va vi o drack lite vin o jag åt en jätte portion Nachos, mums! Kul o träffa er tjejer!

Syrran kom sent igår kväll, flyget va försenat p g a snöovädret, som vanligt hade Stockholmarna inte fått igång plogbilarna. Såg ungefär halva Lets Dance finalen, kul att Magnus vann!

De går framåt för vår bygglovsansökan iallafall, fick besked att dom har nu skickat ut förfrågan till grannarna som ska svara senast 9 april. Hoppas nu att allt går smidigt o att vi kan sätta igång bygget i maj/juni, börjar bli smått less på att ha dubbelt boende o alltid släpa på en väska full me packning..Nä nu blir de frukost o sen ut på stan o strosa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards