Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Semester i norr

Av nannasblogg - 13 mars 2009 20:27

Landade i ett snörikt Luleå igår vid lunch. Om de har snöat en hel del i Stockholm den senaste tiden så är de inget mot all snö som finns här...

Annars riktigt härligt väder, till o med solen har tittat fram idag.

Snart kan jag alla repliker ur Batman filmerna efter att ha suttit några timmar i min syrrans sons rum igår, han är ju för söt den busungen!

Vi har ätit hemmagjord Sushi idag, riktigt gott!! Sen hämtade jag en Opera tårta från konditoriet för att fira min födelsedag, inte så illa de heller...

 Imorn ska jag träffa klasskompisar från tiden när jag pluggade på Universitetet här, kul o höra hur deras liv i skolan med lärarjobbet går, själv känns de som en evighet sen man stod bakom katedern :) sen på kvällen blir den Schlagerfest hos syrran på Bergnäset o kanske även utgång...förresten vem ska vinna imorn? Jag håller på Alcazar, behövs nog en riktigt fartig discolåt för att Sverige ska komma någonstans i Moskva...


 
 
Camilla

Camilla

14 mars 2009 11:12

Var det igår som du fyllde år? (trodde det var lite senare i mars :-). Grattis så himla mycket!! Halvjämnt fyller du också ;-)?

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malla

14 mars 2009 12:33

men visst är det väl imorron va den stora dagen? ;o) Grattis i förskott isf!! ;o)

 
Ingen bild

Maija

14 mars 2009 18:25

Hmmm...och inget visste vi/jag!
Men grattis en dag försent @---
Jätteskoj att få träffa dig, synd bara att det blir så sällan.
Ha nu en härlig utekväll i Luleå önskar TantMaija;-)som somnar vid 21 varje kväll

 
Ingen bild

Nanna

15 mars 2009 19:39

Tack!! ja då var man ett år äldre :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards