Direktlänk till inlägg 5 november 2014

3-års mammaledighet....

Av nannasblogg - 5 november 2014 22:08

...nu är de slut!! Sista dan idag så imorn är de dags å börja joppa som vi säger uppe i norr å fram till pension den här gången :)
Inskolning pågår för fullt, Ella är färdig men Emil behöver några dagar till. Allt har gått bra för båda men just med småttingarna vill dom inte stressa igenom tre dagar å de är ju bara bra de. Känns väldigt konstigt framöver å lämna båda på dagis å sen åka till jobbet, helleluttan ska någon annan ta hand om mina pluttar?! Men kan tänka mig att man anpassar sig snabbt till den vardagen oxå, som med allt annat, iallafall jag som är väldigt anpassningsbar. Nej, dags å sova, stressig dag imorn!

 
 
Ingen bild

Pia

5 november 2014 22:43

Lycka till imorgon!!! . du kommer inte att vilja gå hem från jobbet😊

nannasblogg

6 november 2014 08:11

Hahaaa...de tror du?! :)

 
Ingen bild

Anne

6 november 2014 12:21

Lycka Till med jobbet. Du kommer att tycka det är skönt att vara bland andra vuxna och bara vara Nanna :)

nannasblogg

6 november 2014 20:06

Tack! Ja, de är väl lite så att man lätt glömmer sig själv med två små. En bra start idag!

 
Ingen bild

Malin

6 november 2014 15:22

Lycka till :) många tycker det är rena semestern att jobba efter föräldrarledighet. Jag kan förstå de på vissa sätt:)

nannasblogg

6 november 2014 20:04

Tack! De gick bra första dan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards