Direktlänk till inlägg 17 november 2013

Morgongympa pågår...

Av nannasblogg - 17 november 2013 11:08

....å storasyster är inte sen med att göra likadant..ja, de mesta ska göras på samma sätt som lillebror.

Nu ska båda bäddas ner i vagnen, tänk att de är mitten på november å vi har fortfarande gröna gräsmattor å nästan 10 plus grader (ville bara reta mina läsare i norr :) Utomhus jobbet på tomten inför vintern är färdigt d v s räfsning av typ hundra kilo löv. Vi investerade i en lövblåsare för nått år sen å de är verkligen helt perfekt när man har en sån stor tomt med massa lövträd. Förvisso måste man ju ändå bära bort allt men de är ju "karlgöra" så de slipper jag som tur är.

 
 
Ingen bild

pia

17 november 2013 14:58

hörru, jag var ut med bilen en sväng, +3 grader, sol och gräsmatten syntes här på stengatan, så det så....

nannasblogg

17 november 2013 16:58

Oj, är de så där? Trodde ni hade full vinter.

 
Ingen bild

Anne

17 november 2013 15:26

Jag längtar efter mycket snö och -10gr, behöver ju inte skotta mer :-)

nannasblogg

17 november 2013 16:56

O fy nej inge snö alls helst men de slipper man väl inte, suck. Säkert skönt med lägenhet den här vintern.

 
Ingen bild

Malla

18 november 2013 22:23

Men va lika dom är! :)

nannasblogg

19 november 2013 07:33

Jo jag ser nu att dom har ju munnen typ på samma sätt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards