Direktlänk till inlägg 28 juli 2013

Fina "grattis" blommor...

Av nannasblogg - 28 juli 2013 08:56

....från lillebrors faster med familj, en liten å stor bukett med "navelsträng" bandet som binder ihop buketterna.

P.S Erika, minns att du lärde mig förra gången att bandet fick inte klippas av :)

 
 
Camilla

Camilla

28 juli 2013 22:11

Ja, det är en massa känslor när man kommer hem med nr 2. Jag kommer ihåg att Felicia som då var drygt 2 år stod bredvid mig och grät krokodiltårar och sa "lämna tillbaka henne" (om Bella). Det var ett par timmar efter att vi kommit hem. Men sen när chocken lagt sig för henne så tyckte hon att det var jättemys med lillasyster :-). Men med en massa mammahormoner i kroppen så är det lite svårt att hantera när alla känslor kommer på en och samma gång :-)).

Ha nu så mysigt med lillebror och storasyster. Namn på lillebror än:-)?

http://kinnarinen.bloggagratis.se

nannasblogg

29 juli 2013 12:28

Herre gu, tur att Ella ändå är så liten för hade hon sagt sådär då hade jag brutit ihop :( ja, mammahormonerna överraskade mig verkligen, sen var de ju sömnbristen oxå som gjorde en extra känslig, börjar så smått landa nu. Namnet är det en stor diskussion om och vi måste komma till ett beslut nu känner jag.

 
Ingen bild

Erika

29 juli 2013 11:04

Så fin han är! Förstår att du känner dig lite otillräcklig, men ta det lugnt bara... Jo, knipsa inte ngt band =)

nannasblogg

29 juli 2013 12:33

Ja han är så gosig å snuttig å så hiiiimla liten. Vet att jag ska lugna ner mig å inte göra så stor sak av de.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards