Direktlänk till inlägg 16 juli 2013

NU är de nedräkning...

Av nannasblogg - 16 juli 2013 09:24

...känns sååååå overkligt. Väskan är packad å barnflickan anländer imorn så vi börjar bli förberedda här.

 
 
Ingen bild

Malla

16 juli 2013 11:37

Shiit bara 7 dgr kvar...har ni bestämt namn än nu då eller är det hemligt? :)

nannasblogg

16 juli 2013 15:50

Nej inget bestämt, han får säkert heta "lillebror" ett tag, har väl ett namn som vi är någorlunda överens om, eller jag gillar de å Claes är sådär men håller på de ett tag till :) kom gärna med fler förslag!

 
Ingen bild

Mari

16 juli 2013 16:54

Ha ha, det där med bb väskpakkningen är något jag aldrig har förstått...står en massa om det i alla mamma tidningar om alla som packar väskan veckor för tidligt och tar med matlåda och grejer. inget fel på mätlådor, men på sjukhuset får man faktisk mat, trosor ( inte sexigaste men ända man får använda), tandborste etc finns att köpa i sjukhusets apotek. Jag tog med telefonen, och den har jag ju iallafall klistrat på mig hela tiden, och inte mycket mer så det blev packat morgonen jag åkte in:-)

nannasblogg

16 juli 2013 17:01

Men inte vill jag då gå i nättrosorna å rocken för länge :) nej, mat behöver inte du å jag som snittas, de är dom som föder vanligt som ska ha me chokladkakor, sen vill jag ha egna kläder till bebisen, förra gången kunde vi ju inte använda nått eget :(

 
Ingen bild

Mari

17 juli 2013 08:16

Det var Johan som klädde Emilia på sjukhuset, han klarade inte av dom små kläderna, så han vicklade henne i en handduk dom två första veckorna;-) nej, sexy är dom inte trosorna, men jag klarade faktisk inte av mina egna på ett bra tag....

nannasblogg

17 juli 2013 08:34

Har köpt extra large av mjuka trosor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards