Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

En massa fix idag...

Av nannasblogg - 27 juni 2013 13:23

...tack vare att gumsan sovit i snart 3,5 timme, hon tar igen veckans förlorade dagssömn...eftersom vi vart ute på vift varje dag så blir de lite si å så med sovandet på dagtid. Som sagt, fått massor gjort, framförallt fått sitta i lugn å ro vid datorn...alltifrån de vanliga städ, tvätt, mat å disk till ett par sidor fotoscrapbok, äntligen beställt en fotocanvastavla, mätt å planerat Ellas rum, inköpslista till Ikea å sen mindre roligt som betalat räkningar.

 
 
Ingen bild

Erika

28 juni 2013 09:02

Glöm inte att vila själv åxå ibland! Nu har jag iaf kollat historiken på byggprojektet. Herregud vilket jobb ni har gjort! Måste ta mig söderut ngngång så att jag får se allt live! =)

nannasblogg

28 juni 2013 10:38

Jo, tycker ändå jag sover hyfsat på natten, går å lägger mig så tidigt så jag får extra timmar redan där :) Att sova en hel natt å få sovmorgon har jag glömt bort hur de känns. De är å har vart herrans massa jobb, skulle nog inte gått me å börjat ett sånt här projekt om jag visste de innan start, men vad visste man om husbygge då? Nå inget. De blir jättefint å stort å till ett hyfsat bra pris eftersom nästan allt görs själv. Vi har ju råd med lite extra lyx som te x bubbelbad eftersom de inte blir så mycke hantverkkostnader, annars hade vi inte haft de för är de nått som kostar så är de hantverkare.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards