Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Ännu mer kyla...

Av nannasblogg - 24 januari 2013 15:37

...finns inte så mycke mer å göra än att klaga på den här förbaskade vintern, är sååååå less! Känns inte januari månad dessutom extra lång?! Tur att Ella roar sig med Nicke Nyfiken film såhär på eftermiddan så jag kan ligga i soffan med fötterna högt, känner att jag har inte vart nån supermorsa dom här senaste dagarna, eller snarare senaste veckan.

 
 
Ingen bild

Mari

24 januari 2013 17:07

Men du är ju supermorsa iallafall som sitter på golvet på öppna förskolan och sjunger vimse vilse varje dag!

nannasblogg

24 januari 2013 17:30

Ha, ha, haa...du är rolig du, Mari, tack de känns bättre nu :)

 
Ingen bild

Malin

24 januari 2013 23:04

Man behöver inte vara på topp alla dagar. Skönt att sega ibland:) Inte ofta man har den tiden. Vilostunderna är kortare nu. Jag får tyvärr inte mkt gjort när Tilde är vaken. Hon brukar kunna "leka" själv men blir lätt understimulerad efter ett tag. Då ska det hittas på bus om man inte underhåller henne .

nannasblogg

25 januari 2013 07:42

Samma här, så fort jag börjar göra nått då hänger E i benen så då gör jag ingenting å latar mig istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards