Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Apa, apa, apa...

Av nannasblogg - 21 januari 2013 16:40

....en ny favorit här hemma, nämligen Nicke Nyfiken å dessutom har hon lärt sig å säga "apa" så nu traskar hon omkring med filmfodralet å säger "apa, apa, apa" å visar fodralet å säger "titta"....ja, de har blivit fart på hennes gå träning igen, efter att hon haft en "våga-vägra-gå" månad då de vart roligare å krypa, man kommer som fram fortare då....ja, de är kul å se när de händer nya saker hela tiden.


Ja, annars har vi mest vart på hemmaplan dom senaste dagarna, riktigt kallt har vi haft så jag har inte ens orkat ta mig ut å hämta posten men nu verkar de ha vänt...nä, nu ska jag bläddra i nya numret av Föräldrar å barn.

 
 
Ingen bild

pia

22 januari 2013 08:51

till sommaren snackar hon ju för fullt!
(Ella passar fint i klänningen, nog är det roligt att kläderna kunde gå i arv, slapp jag föra till RK )
passa på och ha klänningar, kjolar m m medans du får, för snart väljer hon själv....

nannasblogg

22 januari 2013 09:19

Låter ju för gulligt när hon tjatar om sin apa :) ja kläderna kommer till användning, ska kompensera allt när jag blir rik igen.

 
Ingen bild

pia

22 januari 2013 13:39

kompensera?? alla år som du köpt kläder till mina ungar....sen är det ju du som köpt hälften till Sofia, hihiii

nannasblogg

22 januari 2013 14:02

Nå inte är de hälften, de är ju bara några presenter.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards