Alla inlägg under november 2012

Av nannasblogg - 11 november 2012 10:52

....present har jag inte köpt, tycker de är alldeles för mycke presenthysteri...kanske bjussar på en middag ute...å skickar en grattiskram även här till Carina som har födelsedag idag! Grattis! Välkommen i 28 års klubben :)

Av nannasblogg - 10 november 2012 16:02

....sådärja, börjar likna nått..roar mig med å duka inför imorn eftersom jag kände mig lite rastlös, inte varje dag man dukar till kalas! Ballonger fattas å lite mer serpentiner, mycke rosa blir de :) en rosa princesstårta givetvis oxå.

Av nannasblogg - 8 november 2012 05:06

....tänk att 1 år har gått sen du kom till oss! Efter en mycke tuff start så är du nu en så pigg å glad tjej som vi inte kan få nog av. Många extra pussar å kramar blir de idag å ett litet kalas på söndag, första presenten var en trumma av mamma (pappa blev sådär glad över den eftersom jag brukar sätta igång med en trumvirvel kl 5)


(bilden är en av alla fina bilder vi tog på fotograferingen på öppna förskolan å givetvis fick Ella även vara med i lokaltidningen)

Av nannasblogg - 7 november 2012 10:13

......de senaste inom hudvård, en allt-i-ett-kräm som är både vårdande å ger färg fast inte lika tung som en foundation, kör just nu med Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream, den har fått bra i test trots de låga priset, gillar den! Behövs bara ett lager kräm å sen mascara så ser man iallafall lite piffad ut. 


http://eleven.se/garnier-miracle-skin-perfector-bb-cream-20486.html

Av nannasblogg - 5 november 2012 09:50

...å de bara ööööser ner! Sitter å väntar på att få gå in till BVC å 1 årskontroll inklusive vaccination. Ja, vad gör man på en 1 årskontroll? Jo, väga, mäta å sen frågar dom om hon går å om hon kan säga nått ord. Kan hon de då? Nej, hon går inte ännu, bara när man håller i en hand, pratar på som bara den sitt egna bäbisspråk, ska försöka få de på film när hon sitter å pratar i sin leksakstelefon. Hon säger: dä (där), tä,tä (menar bä, bä i bä bä vita lamm), mamma...ja, de var allt jag förstår :)
I veckan är de då dags för första födelsedagen! Tänka sig, för ett år sen var man sprickfärdig å nervös, var nog nu i dagarna då jag var till specialmödravården å gjorde sista tillväxtultran...ja, jisses vad tiden går.

Av nannasblogg - 3 november 2012 09:29

....eller kratta som jag säger, urk, trist!

Av nannasblogg - 3 november 2012 07:44


  

....nu utan någon bakom som har uppsikt, fast de är ju inte så lätt å vända vagnen själv då behöver man lite hjälp....om ni undrar varför hon stannar upp så är de barnprogram på TV :) kanske hörs oxå. 

Ovido - Quiz & Flashcards