Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Inramning...

Av nannasblogg - 24 november 2012 12:05

...testade å rama in handavtrycken från målarverkstan vi var på oktober, blev väl helt ok?! Har några alster till så de får bli en fin trippelserie av vår blivande konstnär.
Har helgen börjat bra? Här går allt i slowmotion, knappt kammat mig än...regnet typ öser ner, blä! Ella har börjat "stöka" på nätterna så man är lite mossig i huvet, med "stöka" menar jag allt från gråt till att när hon ska komma över till oss då börjar hon rulla å rulla å åter rulla runt, blandat med några härliga sparkar i ansiktet å sen händer de att hon är superpigg mitt i natten å då roar hon sig med att stoppa in nappen i min mun, eller nypa mig i näsan. Däremot sover hon jättebra numera i vagnen, nästan 3 timmar i sträck, tar väl igen natten då...hmm.

 
 
Ingen bild

pia

24 november 2012 20:42

du kanske ska börja väcka henne från vagnen, bättre för dig och få sova natten, eller jag vet inte, det är ganska skönt med sovtimmarna på dagen oxå, vad är bättre för mamman?!?

nannasblogg

25 november 2012 05:39

Nej hon orkar knappt en hel dag med bara ett sovpass, somnar helt slut vid halv sju trots 3 timmar i vagnen, i å för sig så har hon ju vart krasslig så de har ju gjort sitt, de var bättre i natt då låg hon still iallafall.

 
Ingen bild

Malin"mammagruppen"

24 november 2012 22:45

Vilka fin färgmix det blev på handavtrycket:) fin ram. Var har du köpt den? Jag måste också rama in Tildes konstverk: Gjorde bara handavtryck på " vykortet" men det blev inte så bra . Mer en utsmetad hand:)
Jag har annars jobbat idag mellan 7.30-14.30 Imorgon blir det upp med tuppen igen då jag börjar
7:(! Hoppas Tilde sover hela natten så man orkar.
Ha det bra.
Kram

nannasblogg

25 november 2012 05:37

Ramen är från brisak, dom har massor med olika varianter! Tufft med nattstök när man måste prestera på jobbet, skönt att du inte har så långa dagar, 75% är ju perfekt nu när Tilde är liten

 
Ingen bild

Malla

25 november 2012 10:20

Blev ju jättefint m tavlorna! :)

nannasblogg

25 november 2012 10:25

Ser bara ut som jättehänder :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards