Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Tänk vad olika man kan vara....

Av nannasblogg - 26 september 2012 09:26

....intervju med Camilla Läckberg i nyaste mama där hon säger att hon tycker de är härligt när barnen blir större, att hon verkligen inte gillade mammagrupperna med första barnet där man bara pratade bajs hela tiden :) Hur hon försökte gå på bebisaktiviteter som öppna förskolan men att "sitta-på-golvet-och-leka" å 100% hålla på med barnaktiviteter var inte hennes grej....ja, tänk så olika man kan vara, jag trivs fortfarande med ovanstående! Öppna förskolan är ju så mysigt :) sitta på golvet å titta på alla barnen; titta så lik hon/han är sin mamma/pappa, O vilka fina/coola kläder hon/han har, se vad den bebisen kan redan osv....eller som jag å Camilla, hahaa, nu lät de som att jag å Läckberg känner varandra, menar såklart Skogstrollet :) iallafall så konstaterade vi vid vår dejt förra veckan att jag är nog i överlag väldigt förtjust i just bäbisar å den här bäbistiden :) 


(Förresten Camilla, ska in blogg verkligen heta Skogstrollet, känns som att de är mer min blogg som bör heta de :) 



 
 
Ingen bild

Susanne

26 september 2012 20:30

Ja tänk vilka ego-mammor det finns som hellre ser till sitt eget behov än till bebisens!! Vi som är föräldralediga ska ju fokusera på just bebisen, vad som är bäst för han eller hon. Så tycker jag!:-)

nannasblogg

26 september 2012 20:35

Japp! Håller me, de kändes lite ego när jag läste, eller vet inte om de är ego men jag har så svårt å tänka mig hur man kan känna som hon, man blir ju såååå fäst vid sin bäbis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards