Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Ute på äventyr...

Av nannasblogg - 31 maj 2012 06:26

 

...såhär glad blir hon när vi sätter oss i bilen å ska iväg, alltid redo för nya äventyr! Igår till mitt jobb å hälsa på alla hårt arbetande kollegor som undrade när jag kommer tillbaka, gissa om jag fick skrämselhicka när jag fick frågan "visst är du tillbaka i november", sen ännu mer hicka när jag fick reda på att man får vara hemma max 18 månader. Jag trodde man fick vara hemma så länge man ville :) har ju noll koll på sånt....nåja, de finns möjlighet till längre oxå om man ansöker om de å 18 månader blir de ganska precis med nästa höst inkl. semester innan. Än så länge kan jag säga att jag är inte alls redo för jobb, att lämna henne känns helt omöjligt, skönt att slippa tänka på de på ett bra tag. Efter jobbesöket träffade vi söta Måns med mamma å strosade å fikade så länge så vi var hemma först sent på kvällen


 

.....läggrutinerna har förändrats lite här, numera har vi en bäbis som bara ska sitta upp i sängen å dra i allt hon kommer åt så att lägga sig är inte roligt förrän man är ordentligt trött. De är ju så himla roligt när de händer nya saker i utvecklingen, som nu senast så plötsligt ändrades jollret till Da, Da, å Ga, Ga å ännu gladare blir hon om jag härmar henne då skrattar hon högt. Dessutom har hon börjat höja handen å hälsa å som vinka, ser ju för gulligt ut. Ja, vi övar på här med olika saker :) nästa steg är att säga mamma givetvis ska hon lära sig de före än pappa.

 

Nej, nu är de någon som ropar, slut på sittstunden!

 
 
Malla

Malla

31 maj 2012 08:40

Hihi söt hon är! ser så full i fan ut :)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pia

3 juni 2012 20:27

söta söta Ella!!
vi saknar dig.....skönt med en ny stor säng!!
hoppas vi ses snart....
puss puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards