Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Då var de måndag igen....

Av nannasblogg - 27 februari 2012 06:02

....å sista dagarna av februari, när mars börjar då kan man ju säga att våren är här. Idag tänkte jag bege mig till jobbet en sväng, de blir nog bara en kortis för å säga hej...antar att många är lediga nu eftersom de är sportlov här. Vad händer annars i veckan? Har inga direkta måsten, babysång imorn om de är nått pga sportlov....annars hittar vi på nått annat, kanske är vi så modiga att vi vågar oss in till stan?!

 
 
Ingen bild

carina

27 februari 2012 08:01

Du är alltid välkommen in till stan. Kanske kan luncha? Om inte denna vecka så en annan vecka?

 
Ingen bild

Malin

27 februari 2012 12:01

Ja inte går man sysslolös när man har barn. Så ska man hinna med allt annat oxå. Hann inte komma förbi i fredags, men är redo för promenixer nu så säg till när du ska ut. Kanske kan mötas vid skärmarö gård typ. Hämtar Jack vid 15.00 bara. Jo eller så kanske vi kan styra upp en middag med gubbarna oxå. Kram

 
Ingen bild

Sara

28 februari 2012 07:26

Kul och se er igår! Vore trevligt att ta en lunch så vi hinner prata lite framöver.Kram

 
Ingen bild

Nanna

29 februari 2012 00:54

Malin - vi kan ta en promis nu på fredag om du är hemma, kan messa dig imorn!

 
Ingen bild

Nanna

29 februari 2012 00:56

Sara - jag kan höra med Jenny om hon oxå kan tänka sig åka t forum me ebbot så kan vi luncha ihop.

 
Ingen bild

Sara

2 mars 2012 20:57

Jaaaaa! Då får jag gosa bebisar..Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards