Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Lite humor såhär på morgonkvisten....

Av nannasblogg - 22 februari 2012 06:28

....dagens nyhet i Aftonbladet, en riktig kakmiss av kexföretaget Ballerina :):)...

”Balle – med len och krämig Balle” lyder texten på paketet med Ballerinakex.

– Ojdå, är tillverkarens reaktion på den oturliga texten, Den genanta texten finns på ett tvåpack av Ballerinas vanliga rullar med kakor

(bild + text hämtad från aftonbladet.se)


...å så va de dags för ännu en gratulation, Grattis Jonne på 20 årsdan! Kram från oss! Inte för att jag vet varför jag nu grattar mina syskonbarn här eftersom jag inte är ens säker på om dom läser min blogg men syrran läser den så hon informerar säkert, eller hur?!  

 
 
Ingen bild

carina

22 februari 2012 12:40

jag såg denna också och tänkte lägga ut på min blogg...men orkade inte. Så himla roligt. Det där är humor och jag är så glad att jag inte var den som kom på idén att göra två pack och vart infon skulle stå.

 
Ingen bild

pia

22 februari 2012 21:23

tog din tårtbit oxå idag, MUMS!!

 
Ingen bild

Jonathan

29 mars 2012 23:20

Tack såhär två månader i efterhand moster! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards