Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Imorgon är de fest....

Av nannasblogg - 17 februari 2012 14:29

 

...å såhär glad blir hon när mommo säger till henne "På lördag blir ska vi ha fest för dig" :)

De mesta börjar vara klart...fina dopklänningen ska bara få ett rosa band, dukat färdigt, smörgåstårtan ska bara garneras å prinsesstårta har vi beställt...givetvis en rosa, vad annars?! Två presenter har hon redan fått från mostrarna, varav den ena har ett så fint omslag så jag måste bara visa er.....eller hur?

 

...sen visade de sig att Ella faktiskt har namnsdag på söndag....Carina påminde mig, hade ingen aning om de...roligt sammanträffande att dopet infaller precis dagen innan.

 
 
Ingen bild

malla

18 februari 2012 16:36

Hoppas allt gått bra idag!! Superfint kort verkligen! Är det hemmagjort?

 
Camilla

Camilla

18 februari 2012 18:51

Lägg upp ett kort med dopklänningen på, det brukar ju se så gulligt ut:-). Jag kan tyvärr inte helgen den 3 mars, för det är då Felicia har sitt 4-års kalas. Fatta vad tiden går! 4 år?!?

Vilka andra helger i mars kan du? Jag kollar med Malin hur det ser ut i hennes kalender, så bokar vi nått tillsammans.

http://www.kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

19 februari 2012 03:07

Malin - hon har köpt den av nån som gör såna själv.
Camilla - när som helst annars i mars, bestäm ni!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards