Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Den bästa investeringen...

Av nannasblogg - 14 december 2011 12:28

  ....är så nöjd med min Tysklands importerade Baby Bay säng o som ni ser så är Ella oxå de, hon sover så gott i den med sina gossedjur...i natt sov hon från ca.22:00 till 3:00 o sen efter mat o lite gnäll till nästan 7:00..de är väl ganska bra, eller vad säger ni som har erfarenhet?

  ....hon övar mer o mer på leendet för varje dag som går.....

 
 
Ingen bild

Tina

14 december 2011 20:51

Vilken underbar liten tjej! Hur söt och fin som helst. Skönt att läsa att allt är bra med er och att det har gått bra nere i Lund. Stor kram!

 
Ingen bild

pia

14 december 2011 21:03

det är JÄTTE länge, inte brukar dom sova sålänge, hoppas du oxå kan slumra lite..Vilken sötis, nu är det inte såååå länge kvar innan jag kommer....

 
Ingen bild

Jenny

15 december 2011 16:25

Hej Nanna! Vad fin Ella är! Säg till om du har några bra sovtips. ;) Kramar! / Jenny

 
Ingen bild

Nanna

15 december 2011 22:41

Hej Jenny! Hoppas allt går bra me lilla ebbot, du får mejla bilder till mig, svaret på bra me sömn är att ge ersättning, en mätt o belåten bebis sover bra!

 
Ingen bild

Jenny

17 december 2011 15:10

Vi ger ersättning efter sista kvällsamningen och då brukar han ibland somna och sova fyra eller fem timmar. Det gäller dock att smuggla ned honom i spjälsängen då han oftast blir stel som en pinne och börjar skrika när vi lägger ner honom. Jag har lagt ut bilder på E på Facebook om du fortfarande hänger där ibland. Kramar!

 
Ingen bild

Sara

18 december 2011 08:34

Hej Nanna! Stort grattis till er fina bebis. Har hållt utskick på facebook men så kom jag på att du hade en blogg. Vilken start ni fick måste varit jättejobbigt. Men det är skönt att läsa att allt gått bra och att du verkar må bra.
Ja, nu är det ett nytt liv som hängrar.
Kram Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards