Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Vecka 38 (37+6) BM Besök igår....

Av nannasblogg - 22 oktober 2011 10:03

....o nu äntligen börjar magen sjunka o nu har h*n även fixerat sig o ligger visst långt ner med huvudet..inte konstigt att de känns när man går längre sträckor o allt toaspring. De har ju dock inget o göra med att h*n skulle vara på gång att komma ut, syrran lugnade mig direkt med o säga att för henne såg de oxå ut så o hon gick över typ 2 veckor :)  I övrigt ser allt som vanligt ut, fortfarande lågt blodtryck 110/75 o hjärtslagen ligger kring 140. Foten är fortfarande som en stor böld, tack för tipset om ha foten högt, nu verkar dock som att den är svullen fast jag inte anstränger mig..lite märkligt att de bara är ena foten men BM tyckte inte de var nått konstigt så jag får lita på de..kom på att jag har ju mina Ugg stövlar som är rymliga så dom borde jag kunna gå i, ska prova idag!


Fixade en massa ärenden igår efter BM besöket, blev så förtjust i den här pläden o kudden i komönster så jag kunde inte låta bli o köpa...såååå mjuka o sköna, finns på Rusta så de var ju inte direkt dyrt heller.

 ...är inte så inspirerad till o köpa en massa saker hit hem just nu eftersom man liksom väntar på att bygget ska bli klart...men jag har ju förstått nu att de lär ju ta tid innan de blir klart så jag försöker städa/piffa upp lite för att stå ut, ska ju gå här hemma dygnet runt den närmaste tiden. Vad ska man hitta på idag då? Kanske tar o skruvar ihop skötbordet...C får besök av sin kusin o dom ska som vanligt roa sig med fiske, bågskytte, skjuta luftgevär, röka cigarr o dricka några öl så håll er långt borta från våran tomt :)..ha en trevlig helg! Jo, förresten, nu har bebis nr.2 kommit i "mammagruppen" o de blev en tjej till :)

 
 
Erika

Erika

22 oktober 2011 13:22

Spännande! Nu är det inte länge kvar! Vila dig i form nu! =)

http://erran.bloggplatsen.se

 
Erika

Erika

22 oktober 2011 13:23

"Ooooo får jag se på de där kuddarna?" sa Arvid när han gick förbi datorn. "Ooo såna vill jag ha!" =)

http://erran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nanna

22 oktober 2011 13:54

Arvid o jag har samma smak :) du får åka till Rusta o köpa en kudde till han.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards