Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Exakt på dagen 2 månader kvar....

Av nannasblogg - 6 september 2011 19:03

....ja, då har ytterligare en månad gått, nu måste t o m jag erkänna att 4 veckor gick fort...allt tyngre blir man...när jag skulle äta frukost i morse så tyckte jag att köksstolen knakade :) Har inte så stor koll på viktuppgången men efter ca. 28 veckor då tyckte jag de såg ut som  att vågen visade ganska exakt +10 kg.




 
 
Ingen bild

carina

6 september 2011 19:13

Jag hoppas du njuter för sista tiden kommer gå ruggigt snabbt. Ett tips som en kompis fick var att bunkra frysen med matportioner så det går snabbt att fixa mat till sig själv när det är så mycket annat att tänka på.

 
Malla

Malla

6 september 2011 19:56

Ska du bunkra så e GI-boxen ett supertips! :)

gud jag kan inte riktigt fatta än att du är gravid överhuvud taget!! men kanske dax att börja inse det nu!! :)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

11 september 2011 09:33

Gi-boxen kanske inte är det bästa när du ammar (då behöver man energi och kolhydrater), men så länge man ammar så rasar ju kilona av, så det kommer inte att vara några problem. Och skulle nått kilo finnas kvar efter amning, så kan man ju börja springa :-)).! Eller köpa GI-boxar:-).

 
Malla

Malla

11 september 2011 14:23

fast det är ju en hel del kolhydrater i GI-boxarna oxå men nyttiga, långsamma såna - det tror jag inte är fel! tomma kolhydrater tror jag faktiskt alltid man ska undvika...

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

nanna

11 september 2011 15:21

Jo, de ska definitivt bli nyttigare mat sen o matportioner har jag tid o laga själv sen i oktober, GI boxarna levereras säkert inte ut hit :) säkert samma som med dom andra matkassarna. De går bra med GI fast man ammar, har jag läst, t o m LCHF kan man köra o då äter man ju ännu mindre kolhydrater.

 
Erika

Erika

11 september 2011 18:51

Tycker inte du ska fundera på dieter å sånt nu. Njut av din fina mage i stället!

http://erran.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

pia

12 september 2011 18:55

håller me Erika, ta dieterna sen när du börjar jobba igen.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards