Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Resultatet...

Av nannasblogg - 18 juli 2011 08:55

 ... såhär blev de...betydligt finare än tidigare iallafall, sen några kuddöverdrag oxå av samma tyg, passade på att rengöra stolarna ordentligt samtidigt så dom blev nästan som nya. Idag ska vi vara hundvakt till svärisarnas hund, dom ska åka in till stan med barnbarnen o titta på Pirates of the caribbean skeppet som ligger vid skeppsbron...säkert häftigt o se för alla som följt filmerna..oj, nu var de visst någon som vann 5 miljoner på triss i morgon tv...månne hur man skulle reagera...vad skulle ni göra först av allt? Jag vet definitivt vad jag skulle göra först, nämligen direkt boka in ett antal hantverkare som gjorde färdigt hela huset, tillräckligt många så att det bara skulle ta några veckor o sen några trädgårdsmästare som planerade o gjorde färdigt hela tomten.

 
 
Ingen bild

carina

18 juli 2011 09:17

Jättefint tyg! ni börjar få det fint där ute helt klart. Såg skeppet igår. nog roligare ifall man har sett filmerna.

5 miljoner.....betala av alla lån skulle jag göra :-)

nannasblogg

19 juli 2011 20:14

Håller me, betala lånen hade jag oxå gjort som nummer två :)

 
Ingen bild

Anne

18 juli 2011 09:59

Det blev ju jättefint med tyget :-)

 
Ingen bild

pia

21 juli 2011 21:41

JÄTTE fint med tyget. (lite fööööör ljust tyg för våran del) jag gillar dom stolarna tycker dom är snygga....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards