Alla inlägg under maj 2011

Av nannasblogg - 6 maj 2011 19:00

....de har vart en kylig vecka...brr....riktigt kallt o t o m snöat har de gjort, vinterjackan åkte fram igen, trist....men nu ser de lovande ut igen, sommarvärme på gång, nice! Jag räknar redan ner dagarna till min minisemester i juni, tre hela veckor kvar o jobba, Har ni förresten sett nyheterna? Någon som har tagit ett foto på en misstänkt ubåt inte så långt härifrån, är de kanske ryssarna som spanar på oss :)


Här hemma är vi igång med bygget igen, full fart framåt med sovrummet...måste bli färdigt fort så vi får plats med sommargäster o jag läääängtar efter min garderob, börjar bli så less på min nuvarande klädförvarning.


Sen har vi ju ytterligare en anledning att speeda på med bygget...som dom flesta som läser bloggen vet vid det här laget, om allt går bra, så blir vi tre i början av november :):) Det känns fortfarande overkligt, trots att vi fått det bekräftat flera gånger att allt ser bra ut...så nu får ni framöver stå ut med en del gravidsnack här, dock inga magbilder än....visst har magen vuxit men inte pga de utan all mat som jag stoppat i mig under dom första tre månaderna o minimalt med träning vilket resulterat i säkert minst + 5 kg, men vad gör de :) Jag ska försöka få till en sån där babyticker oxå, kan vara kul o se hur det närmar sig....

Ovido - Quiz & Flashcards