Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Snart är de helg igen...

Av nannasblogg - 26 maj 2011 21:04

...o den här veckan gick faktiskt ovanligt fort! Skönt att inte askmolnet blev så långvarigt så jag slipper ta tåget upp nästa helg...sitta i 15 timmar vill man inte i onödan, när man kan åka på dryga timmen med flyg. Vad har hänt i veckan då?...jo, i tisdags åkte jag in till stan efter jobbet o träffade den nuvarande miljonärskan Carina :)  Vi käkade på Vapiano i Gamla stan o surrade ett bra tag, de var nog flera månader sen vi hade en dejt. Vapiano är ju känt för sin goda pasta eftersom de är en italiensk restaurang, självklart smällde jag i mig en pasta portion med jätte räkor, spenat o gräddsås, mums! Ni kan ju gissa hur länge de tog innan tarmarna hade bearbetat den mastiga maten, de tar ju som sagt var lite längre tid numera...magen var uppsvälld som en fotboll ett bra tag :) men som sagt, de var värt de för de var ju så himla gott! Vapiano är verkligen värt fler besök! Annars har de för min del veckan handlat om att sova, äta, jobba o skura slipdamm. C däremot sliter hårt med både jobb o sovrumsbygge o de går verkligen undan nu...idag när jag kom hem så var väggen till min garderob färdig o dessutom så var de mesta grundmålat. I helgen åker vi o inhandlar färg till väggarna o golv, om allt går bra så kanske vi kan flytta in i sovrummet innan midsommar d v s om jag får bestämma :) 

Hoppas på massor med värme o sol i helgen! Ha de så bra, hörs snart igen!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards