Direktlänk till inlägg 7 maj 2011

Vårfina naglar och boktips.....

Av nannasblogg - 7 maj 2011 09:12

....jag har fått grymt bra kvalité på mina naglar den senaste tiden....vad tycker om mitt nya nagellack, aqua blå....konstigt nog så får jag på mig ringen, som vanligtvis är väldigt tajt, det är visst bara fram partiet som vuxit än så länge...


  

....igår fick jag en bok på posten av syrran, Mina nio månader, tusen tack!! Ska bli kul o skriva ner allt som händer framöver o ha som minne...en del fakta läsning innehåller den oxå...



.....några andra böcker som jag plöjt igenom under dom första tre månaderna då jag bara mest slappat o sovit...båda riktigt roliga o samtidigt lite skrämmande läsning.....


          


.....idag blir de o vara ute i solen   ha en trevlig helg!

 
 
Ingen bild

pia

7 maj 2011 09:59

va avis jag är, super snygga naglar + färg.
(Kul om boken kommer till nytta)

 
Camilla

Camilla

7 maj 2011 20:21

Vad skoj att du börjat skriva om graviditeten! Jag gillade boken "På smällen", tyckte den var rolig och med en bra blandning av rent svammel och bra tips.

Sen när det börjar närma sig så finns det en bok av Gudrun Abascal som heter "Att föda" som också är bra :-)!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bitti

8 maj 2011 13:36

Vad härligt att läsa om ett litet liv som spirar i din mage...
Må så underbart gott!
Stor kram från
Bitti

 
Malla

Malla

8 maj 2011 19:47

Jaha så det är officiellt nu :o) mysigt! magbilder måste det ju bli snart så VI oxå börjar TRO på det :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Erika

Erika

10 maj 2011 16:03

Hej hej! Å stort grattis! Hoppas maggen mår bra! Skickade sms men är långt ifrån säker på att jag har rätt nummer! Kram på dig!

http://erran.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards