Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Veckoblogg

Av nannasblogg - 26 mars 2011 08:13

Det verkar som att min blogg har blivit mer en veckorapport....men, men bättre något inlägg då o då än inga alls. I början av veckan höll jag nästan på o klippa av benen på ett rådjur....har bara väntat på att de ska hända för de kryllar ju av bambi här o dumma är dom oxå, när dom en gång börjat gå över vägen, tror ni dom vänder om när bilen kommer...nädå, dom fortsätter bara o de kommer alltid en till efter....säger då bara, hejja Runar, skjut fler!


Igår lyxade vi till de med en smörgåstårta igen, från Delselius i Grisslinge, köp därifrån om ni vill ha garanterat gott! Käkade så mycke så jag somnade på soffan som vanligt, hann inte ens se Lets Dance finalen, men min favorit vann ändå. Idag ska vi iväg o köpa kakel, de blir en tur till Bauhaus o Hornbach..sen får jag en lugn o skön ensam hemmakväll...ha en fortsatt trevlig helg i vårsolen!

 
 
Camilla

Camilla

26 mars 2011 19:05

Ja jösses vad trött man kan vara ibland, eller hur.

Du kan väl lägga ut bilder på kaklet så att man kan se vad ni valt för något!

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Malla

Malla

26 mars 2011 22:56

jaha, trodde ni skulle komma på besök när ni shoppade kakel?!! :o) tur iof för jag va inte hemma idag...men SKULLE va kul om ni kom förbi!!!

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

nanna

27 mars 2011 08:52

nej de blev inte kakeldax i bromma el dom andra där ute för dom har skyhöga priser, de skiljer nått enormt på kakelpriserna mellan olika butiker, hornbach har överläget bästa priserna men inte så stort sortiment o så bauhaus så de blev fr båda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards