Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Ett år äldre...

Av nannasblogg - 15 mars 2011 19:30

....tack för alla grattishälsningar! Ingen tårta eller frukost på sängen här inte....är väl inget jag direkt saknade heller, slutade fira födelsedagar efter jag passerat 30...fast kanske man skulle ordna en stor vårfest när de blir dags o fira 40 års dag?! Nåja, jag har ju några år kvar o fundera på de....lite firande hade vi ändå i lördags bara vi två....C den token gav mig en gigantisk solitärring i vit guld, den till höger på bilden...med en gravering Nanna älskling...den gnistrar så man blir nästan bländad   romantica på högsta nivå. Alliansringen till vänster har jag oxå fått av han för några jular sedan.....o nej, inget frieri, vet allt vad ni tänker....fast man kan ju säga att någon ny ring behöver jag varken till förlovning eller bröllop om frågan skulle uppstå, bara o använda dessa med ny gravering:

  


....sen fick jag lite dofta-gott saker som parfym, hudlotion, läppglans o Itala glas o sen såklart upplevelsepresenten, föreställningen, som vi såg för några helger sen..jösses, alldeles för många saker fyller ju inte ens jämnt.

Förresten, någon som känner till en bra guldsmed? Behöver göra alliansringen lite större eftersom jag vill ha båda ringarna på samma finger...liiite för tajt nu...måste vara en pålitlig o duktig guldsmed.



 
 
Ingen bild

carina

15 mars 2011 20:15

jag kan rekommendera min och mickes guldsmed som fixade våra vigselringar :-)
http://www.juvelsalongen.se/
bli inte avskräckt var den ligger och tro att priset ska skena för det tyckte inte vi att den gjorde då vi jämförde med olika ställen.

 
Ingen bild

carina

15 mars 2011 20:16

jättefin ring verkligen! även den gamla :-)

 
Ingen bild

Anne

15 mars 2011 20:23

Grattis, grattis systeryster :-) jasså ringarna ska sitta brevid varandra i min värld betyder det något helt annat :-)) jättefin ring helt i min smak.

 
Ingen bild

pia

15 mars 2011 20:36

OH SHIT!!! (säger bara en gång till: jag har valt helt fel gubbe) GRATTIS kramar från oss!!!!

 
Malla

Malla

16 mars 2011 09:17

Jättefina verkligen! ska du ha dem på vänster ringfinger då eller?? :o) en förlovningsring o en vigselring...alltså - han planerar han Classe utan att du vet om det! :o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Malla

Malla

16 mars 2011 09:19

Du har inte skrivit på några papper på senaste va som C kommit med :o) hehe, tänkte om ni kanske ÄR gifta...

http://mallalitos.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

16 mars 2011 10:28

Åh vilken superfin ring! Jag måste visa Sebbe:-))! Han är i och för sig bra på att köpa smycken så jag ska inte klaga. Dock inte lika stora stenar;-)). Guldsmeden Elmblads på Götgatan är jätteproffsiga, trevliga och hjälpsamma. Gå dit!
http://www.elmbladsguld.se/default1.asp

http://kinnarinen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nanna

16 mars 2011 15:54

Tack för förslagen om guldsmedjer, ska ta mig en göra-ärenden-på-stan dag o fixa ringen! Nä, jag har inte skrivit på nått :) inte vad ja vet iallafall, du är rolig du Malin.

 
Malla

Malla

16 mars 2011 16:41

;o)

http://mallalitos.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards