Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Gräsänka ikväll...

Av nannasblogg - 11 mars 2011 19:58

.....laddat upp med en skål halvbrända popcorn, nu blir de soffan och Lets Dance...tyvärr så åkte min favorit ut förra gången nämligen Figge....men, men finns ju inget annat vettigt att titta på....fredag igen, man tackar inte nej till ännu en helg...den här gången inga planer alls, känns skönt efter två helger med rantande på stan. Har ni förresten sett reklamen om Ziperall här på bloggen? Det är en sån där Onepiece dress men till typ halva priset...ser ju väldigt skön ut, kanske man skulle beställa en?!



 
 
Ingen bild

Malla

12 mars 2011 18:36

Tjena! hade du det bra m poppcornen? jag blir nog spelänka ikväll jag...:) men jag har iaf melodifestivalen o kolla på... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards