Direktlänk till inlägg 9 mars 2011

Gääääsp...

Av nannasblogg - 9 mars 2011 18:38

.....känner mig som en riktig Trötter, gäspar käkarna ur led nästan varje dag....därav lite glest mellan blogginläggen...nåja, vad har hänt här sen senast? I söndags var jag, Helen o Carina på föreställningen så det blev dubbelt upp av Mia Skäringer den dagen för när jag kom hem då var det dags för ett avsnitt av Solsidan, så de blev en hel del skratt i söndags! TACK igen tjejer för presenten, väldigt uppskattad för en blivande 29 åring   


Innan föreställningen gick vi på Diplomat för avsikt att äta en brunch...för mig skulle det bli den första brunchen någonsin, men det visade sig att det fanns inte någon traditionell brunch utan de fick bli en vanlig lunch istället...förresten, vi hade kändisspan igen för i grannbordet satt nämligen Magnus Uggla, han var verkligen liten o så smal...annars lik sig själv med stort lockigt hår o solbrillor...


Idag blev plåtisarna klara med taket o resultatet blev väldigt bra! Jag ska ta lite bilder sen när dom hämtat bort byggställningarna, ser så rörigt ut nu...ska bli skönt o bli av med allt bråte på tomten...och inomhus är det nu färdigt med all eldragning så nästa steg är att börja sätta igen väggarna...de går framåt som sagt...lovat syrran att bastun ska vara färdig tills hon o Victor kommer i påsk   




 
 
Ingen bild

pia

9 mars 2011 20:20

du kanske har lovat för mycket?!? men vi längtar dit i massor oavsett om det finns bastu el inte. (Victor frågar nästan varje dag: när är det påsk?)
Klart du är trött, du blir ju ett år äldre igen.

 
Ingen bild

carina

10 mars 2011 15:34

eller så har dom ett mål med sitt byggande. Det är bra att ha deadline:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nannasblogg - 20 december 2014 10:39


....ha en riktigt avkopplande jul. Nu går jag över till Instagram å stänger därmed den här bloggen, känner att jag är numera mer en "Instagrammare" d v s har bara korta inlägg. På Instagram kan ni följa mig på Nanna38, blir kanske något inlägg här...

Av nannasblogg - 18 december 2014 20:15


...HJÄRTA till 72901...

Av nannasblogg - 18 december 2014 19:50


....visst är de gulligt med barnens pyssel från dagis. Så stolt Ella som kom hem med en tomte å en gran. Emil hade spritsat en egen pepparkaka. ...

Av nannasblogg - 14 december 2014 15:37


....vart på en julmarknad/loppis med självaste jultomten på plats, ja de är vad vi gjort idag! Fyndade en del bl a en lila kappa till Ella, skjorta, vintermössa, två par crocs skor till Emil. Även en prinsessklocka så nu ska vi börja öva på klockan.....

Av nannasblogg - 14 december 2014 07:50


Ovido - Quiz & Flashcards